Mini taitaa viihtyä hyvin masussa, potkiikin/liikkuukin jo niin monesti päivässä että välillä joudutaan melkein miettimään nukkuukohan se ollenkaan.
Ja mitkä voimat! Hän on jo niin voimakas että kyllä tuntuu, varsinkin öisin on mukava herätä siihen että joku pitää jalkapalloharjoituksia masussa eikä millään tahtoisi lopettaa vaikka kuinka yrität :)
Itse sain liitoskivut kontilleni tosiaan hetki sitten, mutta toistaiseksi ne eivät ole menneet niin pahaksi kuin aluksi olivat. Koputetaan puuta ja toivotaan ettei menekkään!
Ollaan otettu tavoitteeksi käydä jokainen päivä edes pienellä lenkillä, nyt kun ilmatkin ovat parantuneet huimasti. On vain niin ihana istua pihalla ja vain olla, ei yhtään innoistaisi olla sisällä ja siivota, mutta sekin on kai sitä pakollista aina välillä...
Ensiviikolla on taas neuvola, ehkäpä viimeistään silloin tulen uudestaan päivittelemään..
Olette nyt kommentoineet että haluaisitte hankinnoista postausta, mielellään videolla. Mä voin yrittää joku kerta kuvailla noita vaatteita videolle, muita hankintoja meillä ei edelleenkään täällä ole.
Antakaahan lisää ideoita mistä voisin postailla, niin pääsen useammin postailemaan!
Ps. niille jotka eivät sitä tiedä, vinkuminen milloin postaan ei ole postausidea/toive ;)
Tässä vielä muutaman päivän takainen masukuva, kai? Mun muisti on huonontunut nyt todella paljon enkä muista enään mitään..
Näytetään tekstit, joissa on tunniste masukuva. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste masukuva. Näytä kaikki tekstit
keskiviikko 23. huhtikuuta 2014
keskiviikko 16. huhtikuuta 2014
Masukuvan päivittelyä, se kasvaa!
Taas on vierähtänyt hetki aikaa siitä kun viimeeksi pääsin päivittelemään! Tuntuu että masu on kasvanut huikeasti viime kuvailusta! Ja niinhän se onkin, mutta te saatte nyt valitettavasti huonolaatuisen ja pimeän kuvan.
Mini potkii jo oikein kovasti, niinkin kovasti että se jo melkeimpä sattuu, vähintään tuntuu ilkeälle välillä.
Paljon on tullut postauspyyntöjä liittyen hankintoihin.. Meillä ei täällä kotona ole oikeastaan kuin vain vaatehankintoja, kiinnostaako teitä niiden esittely vai olitteko ajatelleet vähän isompien tavaroiden esittelypostausta?
Nyt on mentävä tekemään aamupalaa ennen kuin paha olo iskee, se kun iskee aamuisin välittömästi jollen syö tarpeeksi nopeasti. Oksentanut en kyllä siltikään ole, tulee vain älyttömän voimaton ja paha olo!
Tässä siis masukuvaa eiliseltä;
![]() |
| kuvassa 22+5 masu |
Tunnisteet:
2014,
elokuu 2014,
masukuva,
meidän mini,
odotusblogi,
odotusblogi 2014,
rakenneultra,
raskausblogi,
raskausblogi 2014,
raskausmasu
keskiviikko 9. huhtikuuta 2014
Masukuvaa edestäpäin ja sivuttain
Ajattelin tulla jakamaan teille masukuvaa, masukuvassa viikkoja 21+4, mutta tänään on siis oikeasti viikot 21+6.
Otin ensimmäistä kertaa suoraan edestäpäinkin kuvan, ja huh miten tasapaksulta pökkelöltä näytänkään, ennen en kyllä tolta näyttänyt.. Eihän tosta edes näkis että raskaana olisin, kun taas hiemankin kun oon sivuttain niin näkee kyllä!
Oisko teillä jotain postaustoiveita? Voisin pikkuhiljaa yrittää toteutella niitä, yksi postausidea onkin jo annettu ja yritän parhaani mukaan saada sen toteutettua jossain kohtaa.
Mua myös kiinnostaisi muut odotusblogit, varsinkin ne joissa LA on elokuun paikkeilla myös. Eli jos tiedät tälläisen blogin tai kirjoitat itse, olisi ihanaa jos linkkaisit blogin kommentteihin!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


